Saturday, June 5, 2010

HANCUR! YAHUDI HANCUR!!

Assalamualaikum kepada semua rakan-rakan, dan teman-teman sekalian. Kini kita  digemparkan lagi dengan kekejaman Isreal laknatullah yang tidak segan silu untuk membedil 600 orang sukarelawan daripada pelbagai negara yang ingin memasuki Gaza untuk memberi bantuan kemanusiaan kepada penduduk di sana.

Apa yang dilakukan oleh Israel sesekali tidak dapat diterima akal kerana kehadiran sukarelawan ini adalah secara aman tanpa sebarang senjata. Kini, seluruh dunia menyaksikan kekejaman Israel laknatullah dan menentang mereka sepenuh jiwa. Bukan setakat di Turki dan London yang  mengadakan demontrasi menentang dan mendesak AS agar memberhentikan bantuan kepada Israel seterusnya memberhentikan kekejaman ini, malah dirasai oleh seluruh rakyat di Malaysia.





Semalam, 4 Jun (Jumaat) lebih 50 ribu orang menyertai perarakan dari Kampung Baru ke Keduataan Amerika  bagi membantah kekejaman tentera Zionis Israel menyerang konvoi kemanusian antarabangsa ke Gaza awal minggu ini. Himpunan anjuran Pakatan Rakyat bersama NGO itu diketuai Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang.

Walaubagaimana pun, polis hanya membenarkan lima pimpinan utama iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim, Ustaz Nasharudin Mat Isa, Lim Kit Siang, Azmin Ali dan Syed Husin Ali untuk masuk ke bangunan kedutaan menyampaikan memorandum kepada pihak kedutaan US.

Mahasiswa, generasi muda kini...kitalah penyambung generasi yang bakal menjadi salah seorang seperti 12 orang rakyat Malaysia yang sudi, sanggup dan BERANI untuk menghadapi cabaran dan rintangan yang sudah dijangka. TAKBIR!!

HANCUR! HANCUR! YAHUDI HANCUR!!
- s/u MPMN-

0 comments:

Post a Comment

Aku Wanita....